اظهارات نکونام درباره شايعات ، جام ملتها و وزارت ورزش

 

جواد نکونام گفت: تيم ملي در شرايط بسيار خوبي به سر مي‌برد و اردوي 10 روزه در قطر کمک فراواني به رسيدن تيم به آمادگي لازم کرد.


 

کاپيتان تيم ملي ايران پس از انجام تمرين يکشنبه شب در زمين شماره 2 باشگاه الغرافه قطر گفت: شرايط تيم ملي بسيار خوب است و تمرين‌هاي بسيار خوبي را پشت سر گذاشته‌ايم. اردوي 10 روزه در قطر هم به ما کمک بسياري کرد تا به آمادگي لازم برسيم.

نکونام درباره شايعه اختلاف او و شجاعي با بازيکنان تيم ملي فوتبال هم گفت: اين‌ها خبرهايي است که خبرنگاران درمي‌آورند و مي‌نويسند و حاشيه‌هايي است که آن‌ها درست مي‌کنند. مي‌توانيد از تک تک بازيکنان بپرسيد. حتي از خود شجاعي هم که گفته شده بود، من و او با بقيه مشکل داريم، مي‌توانيد بپرسيد. ما در تيم ملي ميان بازيکنان رابطه خوب و صميمي داريم. همه با هم دوست هستيم و حتي يک نفر را هم نمي‌توانيد پيدا کنيد که خبر اين اختلاف را تاييد کند يا بگويد در تيم ملي مشکلي وجود دارد.

اين بازيکن حاضر در رقابت‌هاي ليگا ادامه داد: همه بازيکنان چه در باشگاه و چه در تيم ملي از شخصيت و شرايط من به خوبي آگاه هستند. جايگاه من هم در تيم ملي به خوبي مشخص است. تاکنون هم هيچ گاه با بازيکني مشکل نداشته‌ام. در مورد کادر فني هم بايد بگويم که من کاپيتان تيم ملي هستم و هرچه باشد وظايفي را دارم. چه در برابر بازيکنان و چه کادر فني. هر دوي آن‌ها از من انتظارهايي دارند که بايد به آن‌ها عمل کنم. من در مورد مسائل مختلف بايد با مربيان تيم ملي صحبت کنم اما، اختلافي در تيم وجود ندارد. تيم بسيار خوبي داريم و تک تک بازيکنان از شخصيت بالايي برخوردارند. بين ما و کادر فني روابط دو طرفه‌اي برقرار است و ما يک تيم در اين تورنمنت هستيم و شرايط خوبي داريم.

نکونام درباره تشکيل وزارت ورزش از سوي مجلس شوراي اسلامي هم گفت: من پيش از اين هم مخالف اين موضوع بودم و هنوز هم هستم. من و ورزشکاران با اين طرح مخالفيم. خودم تا سه چهار سال ديگر فوتبالم تمام مي‌شود و از صحنه ورزش کنار مي‌روم اما اين طرح براي ورزشکاراني که از اين پس مي‌آيند، طرح خوبي نيست. آن‌هايي که بعد از ما مي‌آيند با اين طرح صدمه مي‌بينند.

نکونام درباره عراق نخستين حريف ايران در دور گروهي پانزدهمين دوره جام ملت‌هاي آسيا هم گفت: نبايد تمام تمرکزمان روي يک بازي باشد. ما در دور گروهي سه بازي داريم. هدف‌مان بايد اين باشد که شروع خوبي داشته باشيم. نبايد از دقيقه يک به فکر برد باشيم بايد در طول بازي جريان مسابقه را اداره کنيم و با منطق و سياست برابر عراق فوتبال بازي کنيم. بايد بازي را اداره کنيم تا بتوانيم آن‌ها را شکست دهيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 20 دی 1389برچسب:, | 7:21 | نویسنده : سيدحسين نجيبي |